Translate

dimarts, 24 d’octubre del 2023

06.- La lectura i la interpretació empàtica dels fets històrics, dels jaciments i dels monuments.-

 UNESCOoppel ING: 

Iniciatives de suport a les necessitats, orientacions i consells plantejades i   gestionades per la UNESCO des del pla Cooppel per la Pau

La lectura "Comentalista" del Patrimoni.-

Sentiments, emocions, ... comentaris de cooperació mental, aprendre ALISTA, com podem comprendre el passat i enfocar el present cap a la construcció de la pau a nivell local com mundial.

Els valors del Patrimoni, la seva lectura i la interpretació empàtica dels fets històrics, dels jaciments i dels monuments.-

Uns seran més destacats, altres reconeguts oficialment, però el que compta és que tot patrimoni és digne de ser reconegut com a mínim a nivell local i lluitar per la seva supervivència.

Escoltar els raonaments dels experts, crear hipòtesis i crear narratives i relats "comentals".

Com es va decidir?

Qui ho van finançar?

Quines persones van treballar: esclaus, vasalls, etc.?  Com era l'ètica dels Drets Humans en aquesta època?

Què podem fer ara de cara el demà?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

08.- ES NECESSARI PRIORITZAR LA DIGNITAT.-

És necessari prioritzar la dignitat de les persones. Estem immersos en les contradiccions. L'atur La migració El conflicte polític cròni...